poniedziałek, 23 marca 2015

Sru tu tu tu...

KUPCIE SOBIE PACZKĘ DRUTUUUU XD

Pragnę was oświecić, że jest mnie tu mnie ponieważ mam totalny zapier...ekhem... sporo spraw na głowie i pomimo, że ona całkiem spora jest nie wyrabiam na zakręcie.

Założyłam dwa nowe blogi (szaleństwo Aj noł).
Mama Bu - blog o wszystkim i o niczym, ale w większości przypadków będzie "na poważnie" i będzie to blog mój offfffffffficjalny. Taki wiecie, teges, do zarobku za te naście lat. ;)
oraz
Kielo - blog o mych wrażeniach z lektur ksiunżek.
INDŻOJ!!

Tu na mym pięknym prywatnym blogu też będę. Tylko się sklonuję. Tu będę te notki emocjonalne, wkurzające itd itp. Notki ode mnie dla was, moich laseczek. :*

W skrócie: żyję, Pierworodny też żyje, nawet sąsiad żyje (i nie, niestety wbrew nadzieją się nie wyprowadza, ba chyba ktoś się do niego wprowadził - skaranie boskie z nimi, ale o tym innym razem)

Nie ma, że boli.

6 komentarzy:

  1. 3 razy więcej pisania? Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zodiakalne panny są pedantkami ? serio? Jakoś mnie to ominęło przez całe moje dotychczasowe życie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak. Ja się dowiedziałam od własnej mamy, gdy to wyrzuciła mi burdel w pokoju za młodu. Sprawdziłam i co? I niby panny to pedantki. NIBY.

      Usuń