piątek, 28 listopada 2014

17. Liebster blog award - edytowany

Jak się bawić to się bawić? Nominowany blog, dostaje 11 pytań na które należy odpowiedzieć u siebie na blogu w notce, następnie nominować 11 blogów.
UWAGA! Powinny być to blogi, które mają niską liczbę odwiedzin na dzień!

Z racji tego, że nie bardzo mam kogo nominować, zabawa ta tu się kończy. Wpadła na ścianę nie do przebicia. (Ewentualnie mogę nominować cały internet. Muhahahahahaha!)

Nominowana zostałam przez Alice. Oto jej pytania:

1.Co chciałabyś w życiu robić?
Żyć.
2.Twoja najgorsza wpadka?
Nie posiadam, z każdej sytuacji jestem w stanie wybrnąć śmiechem (najczęściej z samej siebie).
3.Co jest dla Ciebie ważne?
Syn.
4.Gdybyś miała do wyboru, rodzina czy kariera?
Rodzina.
5.Masz możliwość zmiany świata, od czego zaczynasz?
Każdy znajduje wymarzoną pracę. Ha!
6.Mądrość życiowa?
Fińskie przysłowie: „Kuka voi itsensä voittaa, ei koskaan häviä” - Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.
7.Przykrość jaką ktoś ci sprawił, co to było?
Ex, ojciec mojego dziecka – tłumaczyć chyba nie muszę.
8.Twoje marzenie?
Wymarzony dom w Finlandii (nie będę się rozpisywać na temat wyglądu domu)
9.Twoja pierwsza miłość, jak się zaczęła?
Wolałabym zapomnieć, każda moja miłość kończy się źle. Dla mnie.
10.Masz do wyboru, ognisko czy grill?
Ognisko. Nigdy nie lubiłam grillować.
11.Tort urodzinowy czy prezent niespodzianka ze striptizerem?
Absolutnie tort. Czekoladowy. Masą czekoladową. Polewą czekoladową. Ozdobami czekoladowymi. Podany z gorącą czekoladą. Dobrą gorącą czekoladą.


Zostałam również nominowana przez J. Oto jej pytania:

1.Dokąd byś poszła mając buty siedmiomilowe?
Jestem monotematyczna. Finlandia (zaoszczędziłabym na bilecie)
2.Czy uważasz, że film trwający ok 2h z Twojego życia byłby ciekawy?
Wątpię, telenowela pomieszana z komedią raczej nie jest ciekawa.
3.Najważniejsze wydarzenie z Twojego życia to?
Narodziny syna.
4.Bardziej lubisz morze czy góry?
Góry. Morza, większej wody nienawidzę, a raczej panicznie się boję.
5.Najlepszy prezent jaki dostałaś?
Hmmm... od losu? Syn. Od bliskich? Każda książka.
6.Tytuł piosenki, która według Ciebie ma najpiękniejsze słowa.
Oj, trudno wybrać! Automatycznie w głowie pojawia mi się piosenka HIMa „Pretending” choć nie mogę powiedzieć, że słowa są piękne. Co do melodii Apocalyptica „Beautiful”.
7.Opisz siebie w pięciu słowach
Zołza, jędza, wiedźma, koszmar, leniwiec. ;D
8.Ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu?
Ja + książka + koc.
9.Masz trzy życzenia. Jakie to będą życzenia?
1)Zdrowie dla rodziny 2)Szczęście dla rodziny 3) 1+2 dla mnie
10.Co najbardziej denerwuje Cię u innych ludzi?
Hipokryzja
11.Zawód z dzieciństwa
Astronom.


Nie ma, że boli.

3 komentarze:

  1. Z prze-ciążonej strony wygląda to tak:

    6. "Kto się k*rwą(/ch*jem) urodził skowronkiem nie zemrze",
    albo "Jak ktoś ma pecha to i palec w dupie złamie" (Robert Górski).

    Ta-daaaaa! Mój maksymalny udział w przedsięwzięciu liebster blog award.

    OdpowiedzUsuń